hurtownia odzieży online

Skuteczna promocja butiku online. O czym należy pamiętać?

Upewnij się, że witryna działa prawidłowo, a serwer ma odpowiednią przepustowość

Warto zacząć od audytu SEO. Nawet jeśli strona została wypozycjonowana, to takie działania powinny być prowadzone długofalowo, a i tak nie zawsze oznacza to, że butik online będzie wyświetlany wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania. Zaangażowanie specjalistów, którzy określą jakie są mankamenty samej strony, a także czy dobrane słowa kluczowe są odpowiednie, czy może lepiej zawęzić je do danego regionu. Akurat w przypadku butiku odzieżowego chce się, aby oferta była widoczna dla jak najszerszego odbiorcy, a nie tylko lokalnego. Dlatego w tym przypadku trzeba zadbać o pozycjonowanie na popularne frazy także z zaznaczeniem słowa wyprzedaż, promocja, w niskich cenach, tanie itp. Ponieważ bardzo często wiele osób poszukuje markowych produktów w najlepszych cenach. Przede wszystkim pozycjonowana powinna być nie tylko każda podstrona, ale również każdy produkt znajdujący się w sklepie. Najlepiej skorzystać także z płatnych form reklamy Google. Wtedy produkty będą wyświetlane z dokładną nazwą i zdjęciem nad wynikami wyszukiwania. Tutaj trzeba zadbać o jak najlepsze dopasowanie tytułu, czyli musi on zawierać frazę kluczową. Organizując wspomniane wyprzedaże czy promocje trzeba mieć pewność, że strona nie zawiesi się z powodu zbyt dużego zainteresowania w krótkim czasie. Wtedy pieniądze wydane na kampanie zostaną zmarnowane. Dlatego koniecznie trzeba zadbać o odpowiednią przepustowość serwera na którym działa butik online.

Korzystanie nie tylko z reklamy Google, ale również na Facebooku czy Instagramie

Działania marketingowe powinny być prowadzone równolegle w kilku kanałach społecznościowych, nie tylko w ramach sieci handlowej Google Ads, ale w ramach oferty marketingowej, jaką oferują dane portale. Zatem zarówno Facebook Ads, w ramach którego można wykupić reklamy reklamy nie tylko na Facebooku, ale również Messengerze czy Instagramie. Informacje, jakie użytkownicy tych serwisów zostawiają na swój temat dotyczące zainteresowań, czy statusu związku, wieku czy miejsca zamieszkania bardzo pomagają w targetowaniu swoich kampanii reklamowych. Bardzo ważnym czynnikiem skuteczności kampanii jest nie tylko dobry pomysł na jej zrealizowanie, czy wybranie wyświetlania reklamy w tzw. prime time, czyli czasie, gdy najwięcej osób korzysta z mediów społecznościowych, ale również oferowanie wysokiej jakości produktów. A te można zaoferować dzięki współpracy z hurtownią odzieży outlet. Nie oznacza to, że towar będzie niepełnowartościowy, a jedynie będzie pochodził z końcówek kolekcji. Dzięki temu zaproponujesz swoim klientom najlepsze ceny.

Skuteczne działania remarketingowe, czyli jak zachęcić do zakupu osobę, która się waha

Jeśli ktoś odwiedził stronę i nie zdecydował się na zakup, musisz przede wszystkim przeanalizować, dlaczego tak się stało. Czy produkt nie spełnił wszystkich jego oczekiwań, a może zdjęcia nie były zbyt wyraźne i dokładne, ukazujące wszystkie szczegóły. Może nie uzyskał wystarczających informacji na temat danego produktu, składu materiałów, a być może znalazł po prostu lepszą ofertę, czyt. tańszą. Porzucone koszyki, niezrealizowane zakupy to największa bolączka butików online, bo już było tak blisko, a jednak do transakcji nie doszło. Tu bardzo przydaje się remarketing. Można przypomnieć w ten sposób klientowi o porzuconym koszyku i niezrealizowanych zakupach od razu, następnego dnia czy kilka dni później. Remarketing będzie obejmował także ukazanie ofert takich samych czy podobnych niedoszłym klientom, w sytuacji, gdy organizowane są promocje i wyprzedaże. Być może one skłonią ich do zakupów. Oczywiście te ostatnie oferty są skierowane także do tych, którzy dokonali zakupów, wtedy proponuje się im towary komplementarne, np. jeśli ktoś kupił top, to można zaproponować mu pasującą spódnicę, spodnie czy marynarkę.

Organizowanie wyprzedaży nie tylko sezonowych, ale również okolicznościowych hurtownia odzieży online

O wyprzedażach było już wiele, jednak nie powiedzieliśmy jeszcze o ich istocie i tym kiedy je organizować. Hurtownia odzieży online cały czas oferuje Ci niskie ceny, więc właściwie zawsze możesz zaoferować swoim klientom czy klientkom najlepsze ceny. Niemniej jednak sezonowe wyprzedaże, czyszczenie magazynów czy wiosenne porządki w szafie es-sklepu ( bo różnie możesz nazwać swoją kampanię promocyjną) mogą być organizowane także w ramach pewnych świąt, nie zawsze tych zwyczajowo obchodzonych. Przypuśćmy, że w hurtowni odzieży markowej zakupisz modne w tym sezonie szpilki damskie. Kiedy zaoferujesz ich promocję? Oczywiście w dzień szpilek, a on przypada 25 września. W ten sposób możesz wyróżnić nie tylko buty, ale również odzież czy dodatki. W dzień recyklingu możesz zorganizować z kolei promocję wszystkich ubrań powstałych z materiałów recyklingowych czy też organicznych.

Twój butik online może stać się konkurencyjny, jeśli będziesz pamiętać o kilku prostych zasadach, a także angażować się w kampanie promocyjne, które organizowane są z pomysłem, a także są oryginalne.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij