Z powodu pandemii koronawirusa można usłyszeć żart, że nie trzeba przygotowywać się do wakacji, wszak i tak będzie się siedzieć w domu. Choć jest on raczej mało śmieszny, to niestety niektórzy widocznie wzięli go sobie do serca. Ale „jeszcze będzie przepięknie”, w końcu kiedyś musi się skończyć ta pandemia. Swoją drogą to nie powód, aby o siebie nie zadbać. Dlatego czas rozpocząć przygotowania do lata, w końcu to już ostatni dzwonek.

Czas na zmianę diety

Każdy powód jest dobry, aby o siebie zadbać i zrobić dla siebie coś dobrego. Nie inaczej jest w przypadku przygotowania do lata. W końcu to też dobry argument, dlatego zachęcamy Was do zmiany diety, czyli stylu odżywiania. Warto zrezygnować z niezdrowego jedzenia śmieciowego, na rzecz zdrowych i lekkich posiłków. Najlepiej przygotowywać je samodzielnie w domu. Oczywiście możecie także zdecydować się na catering dietetyczny, który również jest dobrze zbilansowany i bardzo smaczny. Do tego napoje gazowane należy bezwzględnie wyeliminować i zastąpić je wodą. Ale zamiast tej w plastikowych butelkach zachęcamy Was raczej do zakupienia filtrów i spożywania wody kranowej. Swoją drogą przy takim rozwiązaniu sporo zaoszczędzicie, ale i zrobicie także coś dobrego dla środowiska, wszak ilość generowanych przez Was plastikowych odpadów znacząco się zmniejszy. Zachęcamy Was także do rozpoczęcia dnia od pożywnego śniadania, można zjeść płatki owsiane z kilkoma łyżkami jogurtu bądź też kanapkę zrobioną z ciemnego pieczywa z dodatkiem pomidora, rzodkiewki oraz odrobiny cebulki zielonej. Pamiętajcie, można zdrowo się odżywiać, a przy tym posiłki mogą być bardzo smaczne.

Czas na aktywności fizyczne

Aktualnie obostrzenia dotyczące wychodzenia z domu odrobinę zmalały, dlatego też zachęcamy Was do aktywności nie tylko dla zdrowia fizycznego, lecz także dla tego psychicznego. Warto wybrać się pojeździć na rowerze, tym bardziej że w wielu polskich miastach ścieżek jest naprawdę sporo i to także tych w lesie, dzięki temu nie musicie się obawiać, że kogoś spotkacie. Jeżeli nie macie jeszcze swojego jednośladu bądź macie, ale musicie sprawdzić stan techniczny, to polecamy wam sklep i serwis Wygodny Rower – gwarantujemy, że będziecie zadowoleni. Warto wybrać się choćby raz w tygodniu także na mały jogging po parku czy nawet spacer z kijkami. Jeżeli Wasza kondycja jest raczej słaba, to nie jest to żaden argument, wszak wystarczy regularna aktywność, dzięki temu wydolność Waszego organizmu znacząco się zwiększy. W końcu „nie od razu Rzym zbudowano”, dlatego zawsze możecie rozpocząć od 30 minutowej jazdy na rowerze czy 10 minutowego biegu, by później ten czas zwyczajnie wydłużać.

Ćwiczenia przed snem

Pamiętajcie jeszcze o ćwiczeniach przed snem. Lepiej będzie wam się spać, a przy tym spalicie trochę kalorii. Jeżeli nie macie pomysłu na ćwiczenia, to zawsze możecie włączyć filmik na Youtube i poćwiczyć z „trenerką wszystkich Polek”,czyli Ewą Chodakowską. Polecamy Wam ćwiczenia na brzuch. Są trudne, ale efekty szybko można zauważyć. Po ćwiczeniach warto jeszcze się nawodnić, oczywiście wybierając wodę niegazowaną.

Metabolizm rzecz ważna

Jeżeli macie problem z zaśnięciem, pamiętajcie, aby przed snem się nie objadać, zasadniczo nawet jeżeli nie macie problemów ze snem, to także objadać się nie wolno. Pamiętajcie, że jedzenie wieczorem czy w nocy powoduje, że tkanka tłuszczowa zwyczajnie szybciej się odkłada. Najlepiej ostatni posiłek zjeść około godziny 18 czy 19, a najpóźniej 2 godziny przed snem. Bardzo ważne jest tez regularne spożywanie posiłków, w ten sposób zadbacie o swój metabolizm. Dlatego zachęcamy Was do jedzenia częściej, natomiast w mniejszej ilości. Absolutnie nie można sobie robić dłuższych przerw, gdyż już po miesiącu zauważycie dodatkowe kilka centymetrów czy to w biodrach czy w pasie, a tego przecież chcecie uniknąć.

Zdrowy i aktywny tryb życia nie powinien być żadną modą, lecz codziennością. Dlatego też zachęcamy Was do zbilansowanej diety oraz ruchu. Na pewno poczujecie się lepiej, ale i zrobicie coś dobrego dla swojego organizmu, a swoją drogą Wasza atrakcyjność i pewność siebie jeszcze wzrośnie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ