Do niedawna Tommy Hilfiger było marką popularną, ale o niezbyt wyrazistym wizerunku. Od kiedy w 2016 roku zaczęła ją promować Gigi Hadid, okazało się, że miliony dziewczyn an całym świecie chcą ubierać się w rzeczy z charakterystyczną metką.

Założona w 1985 roku firma to początkowo głównie ubrania. Intensywne kolory i wygodne fasony miały być odpowiedzią na kryzysowe lata 80. i modne wówczas czernie czy ćwieki. Ta moda się przyjęła, bo już w latach 90. ubrania z metką Tommy Hilfiger były pożądane na całym świecie.

Marka długo oferowała praktyczne stroje, które można nosić w czasie weekendu lub mniej oficjalnych okazji. Często można je było zobaczyć na korcie tenisowym, w klubie czy na jachcie. Charakter tej odzieży był zdecydowanie sportowy.

Modowy duet: Gigi Hadid i Tommy Hilfiger

Jednak dopiero ostatnia zmiana wizerunku sprawiła, że popularność marki wybuchła wśród nastolatków. W centrum Warszawy pojawiły się gigantyczne reklamy Tommy Hilfiger, na których do zdjęcia pozowała Gigi Hadid. Modelka jest szczególnie popularna wśród młodzieży, a poza pojawianiem się na wybiegach wyróżnia ją też 50 mln. fanów na Instagramie.

Nic dziwnego, że współpraca z nią była dla marki gigantycznym sukcesem. Wystarczyło, by kilka razy dała się sfotografować w ubraniach Tommy Hilfiger, by nastolatki z całego świata skierowały się w stronę najbliższego sklepu.

3za-co-gigi-hadid-i-inne-gwiazdy-kochaja-marke-tommy-hilfiger

Nowoczesna odsłona Hilfigera, czyli TommyxGigi

Dotychczas ubrania tej firmy były sportowe i nieformalne, ale skierowane raczej dla dorosłych. W aktualnej kolekcji znajdują się kolorowe płaszcze, które modelki noszą na t-shirt z nadrukiem Tommy Hilfier i proste jeansy. Wśród najmłodszych klientów marki moda jest jednak inna i opiera się bardziej na stylu unikalnym i podpatrzonym na Instagramie niż na zachowawczych klasykach. Stąd wielka popularność mini-kolekcji TommyxGigi, w której znajdują się bardziej nowoczesne ubrania, zaprojektowane we współpracy z Gigi Hadid.

Modelka proponuje swoim fankom obcisłe rurki z aplikacjami, bluzki odsłaniające pępek i skórzane kurtki. Zdjęcia do kampanii reklamowej były robione na torze do wyścigów, a kroje mają kojarzyć się z ubraniami, jakie noszą załogi samochodów wyścigowych. Oczywiście wszystko to zostało wzbogacone o szpilki i inne kobiece dodatki. W kolekcjach Tommy Hilfiger można znaleźć też ubrania dla dzieci, dżinsy i ubrania męskie.

1za-co-gigi-hadid-i-inne-gwiazdy-kochaja-marke-tommy-hilfiger

Damskie i męskie zapachy Tommy Hilfiger

Popularnością cieszą się też perfumy Tommy Hilfiger. Najpopularniejsze to oczywiście te promowane ostatnio twarzą Gigi Hadid, czyli The Girl. Są stworzone specjalnie z myślą o młodszych klientkach firmy, co można wyczuć w nietypowych nutach słodkiej gruszki, przełamanych dziewczęcym jaśminem. To unowocześniona wersja popularnych wcześniej perfum Tommy Girl. Osiągnęły one już status kultowych dzięki oryginalnym nutom – lipy czy kokosa. To kompozycja świetna na niezobowiązujące okazje, słodki i zabawny jednocześnie.

Męskie zapachy Tommy Hilfiger charakteryzują się równie intrygującymi składnikami. W Eau de Prep znaleźć można grejpfrut czy czerwony pieprz, które kojarzą się raczej z zapachami damskimi.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTop 5 pierścionków zaręczynowych
Następny artykułJaki praktyczny bagaż podręczny wybrać?
Portal FunFashion.pl to ciekawe artykuły z branży modowej, ale nie tylko! Znajdziecie tu m.in. pomocne porady czy artykuły z tematyki lifestyle. Krótko mówiąc, każdy znajdzie coś dla siebie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ