Polska marka odzieżowa dla aktywnych
Na rynku spory jest wybór odzieży sportowej. W 2013 roku w tym krajobrazie pojawiła się marka ZIMNO, której zespołowi od początku zależało na tym, aby wyróżnić się spośród innych brandów.
Twórcy marki ZIMNO to w dużej mierze pasjonaci gór. Brand zaczynał od odzieży narciarskiej i snowboardowej, by w ciągu następnych lat znacznie poszerzyć swój asortyment o różnego rodzaju odzież, nawet sukienki, które doskonale sprawdzą się osobom lubiącym komfort podczas wakacyjnych podróży w ciepłe kraje. ZIMNO to bowiem nie tylko producent odzieży sportowej, technicznej, ale także lifestylowej. Chociaż ubrania ZIMNO mają górski vibe – hafty i nadruki, świetnie sprawdzą się także podczas biwaku w lesie, ogniska na plaży czy nawet leniwego czytania książki w hamaku. Odzież marki zachęca do wychylenia nosa z domu i cieszenia się urokami natury.
Polska marka odzieżowa ZIMNO jest polska nie tylko z nazwy. Dresy ZIMNO i inne produkty marki powstają w kraju, z rodzimych materiałów i komponentów. Jedynie gogle i kurtki produkowane są za granicą. Przed trafieniem na wirtualne półki w sklepie online (i od zeszłego roku te prawdziwe w stacjonarnym salonie na warszawskim Powiślu), ubrania ZIMNO są testowane w ekstremalnych, alpejskich warunkach. Mają bowiem zapewniać ciepło i wygodę. Za to pierwsze odpowiada wysokiej jakości bawełna, w przypadku wielu produktów o najgrubszej dostępnej gramaturze. Za komfort użytkowania odpowiada z kolei sprytny design. Krój sprawia, że bluzy sprawdzają się w wielu aktywnościach sportowych, kieszonki wszyte w rękawy są idealne na skipass czy inne drobiazgi, które obawiamy się zgubić.
Jak mówi twórca marki, Michał Starkowski, ZIMNO od samego początku stawia na ceny odzwierciedlające jakość, ale uczciwe wobec klientów – oscylujące wokół 50% marży. Dlatego na stronie marki raczej nie znajdziecie szalonych promocji. Twórcom zależy na tym, aby społeczność brandu ZIMNO kupowała ich odzież nie dlatego, że jest ona tańsza, ale dlatego, że jest ona doskonale dopasowana do potrzeb.