Dress code współczesnej biznes woman

Dress code współczesnej biznes woman

Działalność biznesowa wymaga starannego przygotowania. Chodzi tutaj nie tylko o wybór odpowiedniej branży i właściwej strategii działania, ale również o dobór stroju adekwatnego do zajmowanego stanowiska lub wykonywanego zawodu. Problem ten dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Zastanówmy się zatem jaki jest dress code współczesnej biznes woman.

Jak się ubrać do pracy?

Nie od dzisiaj wiadomo, że kobiety przywiązują dużą wagę do tego w jaki sposób się ubierają. Nierzadko też przeglądają rozmaite magazyny w poszukiwaniu najnowszych trendów. Trochę inaczej wygląda jednak kwestia ubioru biznesowego. Otóż firmowy dress code rządzi się swoimi prawami. W modzie zawsze są stonowane kolory – czerń, biel, szarości, beże. Kroje powinny być proste, jak najmniej ekstrawaganckie.

Gdy idzie o kobiecą modę biznesową, podstawę stanowi tutaj biała bluzka. Równie ważnym elementem jest spódnica, która swoją długością powinna sięgać w okolice kolan. Zamiast niej można założyć spodnie, które są cenione za wygodę przez wiele pań. Istotną częścią garderoby jest także elegancki żakiet. Podkreśla on figurę danej kobiety, a ponadto nadaje sylwetce bardziej szlachetny wygląd.

Dużą wagę należy przyłożyć także do butów. Otóż powinny być one całe, a więc zakrywać palce i pięty. Można założyć buty na obcasie, jednakże nie należy przesadzać z jego wysokością. To jaki rodzaj podeszwy będą miały buty, zależy przede wszystkim od charakteru pracy. Trudno bowiem wyobrazić sobie by kobieta, której praca wiąże się z koniecznością częstego chodzenia, nosiła wyłącznie buty na wysokim obcasie.

Biżuteria damska, czyli dodatki

Nawet najbardziej elegancki strój nie będzie kompletny bez odpowiednio dobranych dodatków. W przypadku pań najważniejszym z nich jest torebka. Powinna być ona klasyczna, najlepiej czarna, aby pasowała nie tylko do biznesowej stylizacji, ale przede wszystkim do każdej okazji.

Niezwykle istotnym, ale też problematycznym, dodatkiem jest biżuteria damska. Biznesowy dress code stawia na minimalizm, jednak panie nierzadko nie potrafią wyobrazić sobie stylizacji bez ulubionych kolczyków czy wisiorka. Powszechnie przyjmuje się, że kobieta może mieć na sobie co najwyżej dwa elementy biżuterii.

Jeśli będą to kolczyki, powinny być stosunkowo niewielkie, proste. Podobnie rzecz ma się z pierścionkami. Ostatnio modnym dodatkiem stały się broszki. Pamiętać jednak należy, że one również nie powinny być przesadnie duże lub ekstrawaganckie gdy idzie o swój kształt.

Zegarek – ważny dodatek

Ważnym dodatkiem biznesowego stroju jest także zegarek. Obecnie jego podstawowa funkcja, a więc wskazywanie godziny, została nieco zredukowana. Wszyscy korzystają bowiem z telefonów komórkowych, które również wśród swoich funkcji mają zegarek. Stąd też współczesne chronometry to przede wszystkim element biżuterii.

Wiele sklepów posiada w swojej ofercie zegarki damskie. Diesel to jedna z ulubionych marek zapracowanych pań. Producent ten łączy w swoich propozycjach klasyczny styl i elegancję z wysokiej jakości materiałami. To niezwykle ważne z punktu widzenia firmowego dress code’u. Znajdziemy je bardzo łatwo online choćby pod tym adresem: https://www.e-watches.pl/zegarki-damskie/diesel.

Dużą popularnością cieszą także zegarki damskie Timex. Ta amerykańska firma słynie na całym świecie z wysokiej jakości produktów. Panie szczególnie cenią sobie analogowe zegarki z logo tego producenta. Są one niezwykle eleganckie, a co za tym idzie, pasują idealnie do innych klasycznych dodatków oraz stroju. Z poszczególnymi modelami można zapoznać się odwiedzając sklep internetowy z zegarkami, taki jak choćby ten: https://www.e-watches.pl/.

A co z makijażem?

Makijaż to dla wielu kobiet element, bez którego nie wychodzą one do pracy. Nie ma w tym nic złego, należy jednak pamiętać kilku prostych zasad. Mianowicie, makijaż powinien być prosty, subtelny, jedynie podkreślający urodę. Zatem usta powinny być delikatnie narysowane, bez mocnych, rzucających się w oczy silnych kolorów.

Podobnie rzecz ma się z oczami. Makijaż ma za zadanie jedynie podkreślenie ich kształtu. Z kolei gdy idzie o lakier do paznokci, nie ma przeciwwskazań do jego stosowania. Należy tylko wystrzegać się ekstrawaganckich kolorów. W modzie jest więc klasyczna czerwień oraz subtelne jasne kolory.

Każda kobieta, która prowadzi własną firmę lub pracuje na wysokim stanowisku, doskonale wie jak bardzo ważny jest odpowiedni strój. Ubiór jest bowiem wizytówką każdej osoby. Dzięki niemu można zrobić perfekcyjne pierwsze wrażenie. A jak powszechnie wiadomo, można je zrobić tylko raz.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij